Umut Dolu Bir Merhaba

Uzun zamandır faaliyete geçirmeyi  düşündüğüm ama sürekli ertelediğim bir projeydi kişisel bir blog açmak. Sonun da  bu projemin ilk yazısı ile blog dünyasına merhaba dedim. Bu yazımda size kişisel blogum üzerinde ki planlarımdan bahsetmek istiyorum.Öncelikle beni biraz tanımak isterseniz hakkımda kısmını okuyabilirsiniz..

Bu blogu oluşturmamda ki en büyük etmen, hedeflerime ilerlemem de  her şeyi planlı bir şekilde bir an önce ele alma düşüncesiydi.  Sadece hayal kurarak  hedeflere ulaşmanın mümkün olmadığını  artık daha iyi anlıyorum.Kişisel blogum hedeflediğim hayatı yaşamak için kurduğum hayallere ulaşmamda plan defterim olacak benim için. Ayrıca üzerinde duracağım konularla ziyaretçilerime farkındalık uyandıracak yazılarda kaleme alacağım ki insanların hayatlarında biraz da olsa olumlu bir değişiklik yapabileyim.Zamanla bunu  daha iyi anlayacaksınız..

Kişisel blogum da hedeflerin dışında tam olarak hangi konular  üzerinde duracaksın sorusu gelmiştir sanırım aklınıza.. İşte cevabı :

İnsana dair(Kişisel  değişim, farkındalık)
Bu bölümde hayata dair ıskaladığımız, farkında olmadığımız konular üzerinde duracağım.“Hayatta en büyük yatırım insanın kendine yaptığıdır.” Buradan yola çıkarak kişisel değişime-gelişime yönelik aydınlatıcı yazılar kaleme alacağım. En çok üzerinde durduğum ve araştırdığım konular bu bölümde..

İş dünyasıBu bölüm paylaşımlarım da girişimcilik ruhum biraz ön plana çıkacak ve içerisinde bulunduğum iş hayatına dair yapmış olduğum ve yapacak olduğum girişimlerimden bahsedeceğim. Ayrıca; girişimcilik adına neler yapılabilir ? Kim nasıl bir girişimde bulunmuş ? Nasıl kendi işimi kurabilirim ? vs gibi  akla gelebilecek bir çok soru üzerinde araştırma yazıları yer alacak.

İnternet Alemi
Bu kategoride ele alacağım konular üzerinde ilk etapta fazla durmayı düşünmüyorum. Yalnız sürekli içerisinde bulunduğum bilgisayar ve internet alemi nedeniylede bu bölümü es geçip ihmal de edemem. Özelikle Seo, Sosyal medya, Web Yazılım&Tasarım  ağırlıklı yazılar yer alacak.

Son olarak belirtmek isterim ki bu blog, benim için hayata dair planlı bir çalışma örneği olarak ilk adım niteliğinde. Araştırmalarımın ve tespitlerimin yer alacağı kişisel blogumun ilerleyen zamanlarda birçok insanın hayatında yol gösteren olacağına olan inancımda tam.


Başlamak için mükemmel olmak zorunda değilsin; fakat mükemmel olmak için başlamak zorundasın.
              Zig Ziglar ”

Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere..

Sevgiyle..

Bu yazıyı beğendiğiniz mi? Paylaşın!

0 yorum :

Yorum Gönder